Veelgestelde vragen over De Kade Jobweek
Hieronder vind je vaak voorkomende vragen met betrekking tot De Kade Jobweek.
Staat jouw vraag hier niet tussen, neem gerust contact met ons op via
communicatiedienst@de-kade.be. Wij helpen je graag verder!

1. Kan ik mijn inschrijving nog wijzigen of annuleren?
Ja, dat kan. Mocht je wijzigingen willen doorvoeren of je inschrijving willen annuleren, neem dan zo snel mogelijk contact op met de werking waarvoor je bent ingeschreven. We vragen je om dit tijdig te doen zodat we de planning kunnen aanpassen.
2. Mag ik een vriend(in) of familielid meenemen?
Voorlopig hanteren we één inschrijving per persoon. Op deze manier kunnen we iedereen de persoonlijke aandacht geven die hij of zij verdient. Neem bij uitzonderlijke situaties gerust contact met ons op.
3. Wat als ik op het laatste moment verhinderd ben?
Mocht er iets tussenkomen, laat het dan zo snel mogelijk weten aan de werking waarvoor je bent ingeschreven. Op die manier kunnen we eventueel jouw plekje aan iemand anders aanbieden.
4. Zijn er kosten verbonden aan mijn deelname?
Nee, deelname aan de Jobweek is geheel kosteloos. We willen dat iedereen de kans krijgt om kennis te maken met onze organisatie zonder financiële drempels.
4. Waar moet ik mij aanmelden bij aankomst?
Bij aankomst word je ontvangen bij de receptie van de locatie waarvoor je bent ingeschreven Een medewerker zal je daar verder begeleiden naar het juiste bezoekmoment. In de bevestigingsmail die volgt na je inschrijving krijg je ook meer details hierover.
5. Is er parkeergelegenheid of openbaar vervoer in de buurt?
Bij de meeste van onze locaties is er parkeergelegenheid in de buurt. Ook zijn deze makkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer. In de bevestigingsmail die volgt na je inschrijving krijg je meer details hierover.
6. Moet ik iets meenemen of een specifieke dresscode volgen?
Neen! Je hoeft niets speciaals mee te nemen of voor te bereiden. Wees vooral jezelf zodat je je comfortabel voelt tijdens je bezoek.
7. Hoe lang duurt het bezoekmoment?
Het bezoekmoment duurt meestal ongeveer een uurtje. Afhankelijk van het type werking kan dit iets variëren, maar we zorgen altijd voor voldoende tijd zodat je een goed beeld krijgt van onze werking.
8. Wat kan ik verwachten tijdens mijn bezoek?
Je krijgt een exclusieve blik achter de schermen bij De Kade. Tijdens je bezoek maak je kennis met onze medewerkers, ontdek je hun dagelijkse werkzaamheden en cultuur, en krijg je volop ruimte om je vragen te stellen.
9. Kan ik tijdens het bezoek al solliciteren?
Hoewel de Jobweek primair bedoeld is om kennis te maken met onze organisatie, kun je zeker je interesse kenbaar maken. Onze medewerkers informeren je graag over de mogelijkheden en het sollicitatieproces.
10. Krijg ik de kans om met medewerkers te praten en vragen te stellen?
Absoluut! We moedigen je aan om in gesprek te gaan met onze medewerkers en al je vragen te stellen. Dit is jouw kans om een goed beeld te krijgen van hoe het is om bij De Kade te werken.
11. Wordt er een rondleiding gegeven op de werkvloer?
Ja, je krijgt tijdens je bezoek een rondleiding op de werkvloer. Dit geeft je een realistisch beeld van onze werkzaamheden en de sfeer binnen ons team.
12. Wat als ik geïnteresseerd ben in een job? Hoe solliciteer ik?
Als je enthousiast bent over wat je ziet, kun je direct solliciteren via onze website. Daar ontdek je onze huidige openstaande vacatures en hoe je kan solliciteren. Bij verdere vragen kan je contact opnemen met onze HR-afdeling via hr@de-kade.be. Wij begeleiden je graag verder in het sollicitatieproces.
13. Komen er binnenkort nog andere jobevenementen?
Ja, wij zijn steeds op zoek naar nieuw talent en organiseren regelmatig evenementen en bijeenkomsten. Volg ons via Facebook of Instagram voor de laatste updates en toekomstige jobevenementen.
14. Kan ik na mijn bezoek nog contact opnemen voor meer informatie?
Zeker! Mocht je na je bezoek nog vragen hebben of meer informatie wensen, neem dan gerust rechtstreeks contact op met de werking(en) die je bezocht hebt of stuur een mailtje naar hr@de-kade.be. We staan klaar om je verder te helpen.